Bedövning.


Okej, idag har jag inte mått så bra. Haft sjukt kul med Fia, lyssnat på massa Pink Floyd, och gått promenad i Botaniska, men har ont i hals och öra och känner att febern är på gång. Men får inte äta smärtlindrande  som Panodil eller Alvedon för halsen, för då märker dom inte när febern/frossan sätter in. Och gissa vad som står på menyn när inte smärtlindrande är tillåtet?
Tandläkarbedövning! Snälla, om någon Någonsin försöker få er att gurgla och svälja detta...asså, gör det bara inte. En del av er tjejer vet väl ungefär hur "Stoppochväx" smakar? Det vidrigaste jag nånsin druckit och hade föredragit alternativ nummer två, kommer inte ihåg vad de hette men hade stått ut med att bli helt groggy... Givetvis höll bedövningen bara en kvart också. Väldigt typiskt.

Och så har dom så klart påpekat att jag borde ta ut resterande piercingar med, trots att dom inte var infekterade. Bara tragus kvar och den åker ikväll. Dom andra är körda, kommer aldrig få i smycke i nån av dom igen. Till mammas förnöjelse kanske. När sköterskan frågade om jag hade några infektioner och bad mig ta ut alla piercingar fick jag snällt vända mig mot mamma och säga: "Jag kanske borde berätta nu då att jag har piercat bröstvårtan". Inte så populärt... Men hon sa att jag är ju myndig... Jag väntade lite med att säga att det var för ett och ett halvt år sedan.

För övrigt har jag umgåtts med Jimmy, Patricia och Carro(Hehe, Carro gick in i fel rum!). Det var trevligt, trots att jag knappt orkade ur sängen.
Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0